3 posts
• Page 1 of 1
Men hur fungerar det egentligen med betalningar och support?
Tjena! Jag har funderat på att börja spela på bettingsidor utan svensk licens eftersom restriktionerna på de svenska sidorna kan kännas rätt jobbiga. Jag har hört att man får bättre bonusar och mer frihet. Men hur fungerar det egentligen med betalningar och support? Är det någon som har haft problem, eller går allt smidigt? Jag vill gärna veta mer innan jag hoppar på något som kanske visar sig vara mer komplicerat än vad det först verkar.
Re: Men hur fungerar det egentligen med betalningar och supp
Hej! Jag har kört en del på bettingsidor utan svensk licens, och ja, det är mindre restriktioner och bonusarna är mycket bättre. Det viktiga är att välja en pålitlig sida. Jag brukar alltid kolla för att få koll på vilka sidor som är säkra. De har en bra lista över bettingsidor som har fungerat för mig. Det har gått fint med uttagen också, men som alltid är det bra att vara försiktig och läsa reglerna noga!
Re: Men hur fungerar det egentligen med betalningar och supp
Jag känner igen den där lockelsen, men för mig känns svenska sidor säkrare. Jag vill ha tryggheten av att veta att jag spelar under regler som verkligen skyddar mig som spelare. Utan licens kan det bli svårt om något går fel, och bonusarna kan ibland dölja riskerna. Jag förstår varför folk dras till det, men jag tycker att om man ska prova, måste man vara extremt noggrann med sin research och inte bara gå på det första bästa erbjudandet som ser bra ut.
3 posts
• Page 1 of 1