3 posts
• Page 1 of 1
Sekretess och tillförlitlighet
Jag har länge varit intresserad av hur viktigt tillförlitlighet och konfidentialitet är när man köper sådana känsliga droger som läkemedel för styrka eller ED-behandling, för att jag vill känna mig lugn i varje steg i ordern.
Re: Sekretess och tillförlitlighet
Allt verkar vara klart, men det finns fortfarande tvivel. Jag är ingen expert, så det är svårt att bedöma var allt verkligen fungerar som lovat. Jag tittar bara för nu.
Re: Sekretess och tillförlitlighet
Från början var jag också orolig för hur leveransen skulle se ut, vem som skulle se min beställning och hur integriteten i allmänhet hanterades. Dessa saker är verkligen viktiga, särskilt när det gäller känsliga ämnen som styrka. Vid Manlig Apotek gillade jag att hela beställningsprocessen är utformad så att användaren känner sig lugn: från kassan till leverans är allt anonymt, utan några tips om innehållet i beställningen. Det var den avgörande faktorn för mig. Känslan av säkerhet och förtroende uppstod från det allra första köpet, och det förstärktes bara med varje efterföljande order. Jag uppskattar verkligen att allt händer utan stress och besvär.
3 posts
• Page 1 of 1