8 posts
• Page 1 of 1
Beste mobiele games voor tussendoor
Ik ben de laatste tijd helemaal verslaafd geraakt aan mobiele games. Vooral puzzelspellen en strategie. Maar soms raak ik gefrustreerd als een spel te veel reclame heeft of je dwingt om te betalen voor voortgang. Hebben jullie aanraders voor echt goede gratis games zonder al te veel gedoe?

Re: Beste mobiele games voor tussendoor
Ja, dat herken ik! Als je van strategie houdt, moet je misschien eens kijken naar Clash of Clans. Het heeft wel in-app aankopen, maar je kunt ook prima gratis spelen. Hier is trouwens een handig overzicht op Wikipedia waar je veel populaire mobiele games kunt vinden: https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_populaire_videospellen

Thanks voor de link! Ik speel zelf vaak Monument Valley, vooral omdat het zo mooi is ontworpen. Het is wel betaald, maar echt de moeite waard. Hebben jullie trouwens ervaring met multiplayer-games op mobiel? Ik twijfel of dat leuk is op een klein scherm.

Ja, ik speel regelmatig Call of Duty: Mobile met vrienden. Best goed te doen op een telefoon, maar een grotere tablet is natuurlijk fijner. Wat ik wel irritant vind, is dat sommige events alleen een paar dagen duren, waardoor je haast moet maken.

Haha, dat is herkenbaar. Ik vind juist dat die tijdelijke events het spannend maken. Maar als je iets luchtigers zoekt, probeer eens Stumble Guys. Heel chaotisch, maar leuk met vrienden. En als je tussendoor iets totaal anders wilt doen, kun je ook af en toe wat ontspannen via sites zoals open , daar kom ik soms terecht als ik even wil afschakelen van gamen.

Interessant, ik had daar nog nooit van gehoord. Wat doe je daar dan precies? Is het ook een soort spel of meer iets voor ontspanning buiten gamen om?

Meer ontspanning, beetje afleiding. Maar goed, terug naar mobiele games: hebben jullie ooit Genshin Impact geprobeerd? Ik hoorde dat het grafisch echt bizar goed is voor een mobiel spel, maar wel veel opslagruimte nodig heeft.

Klopt, Genshin Impact is prachtig maar ook zwaar voor je telefoon. Je hebt echt een toestel met veel geheugen nodig. En een goede internetverbinding, anders gaat het snel frustreren. Ik zou zeggen: probeer het eens als je genoeg ruimte vrij hebt, maar verwacht wel dat je er uren in kunt verliezen.

8 posts
• Page 1 of 1