Use this forum for general discussion
2 posts • Page 1 of 1
Czy warto wdrożyć CRM w organizacji z małym zespołem?

by vskharytiuk » Sun Jan 19, 2025 11:26 pm

Nasza organizacja liczy tylko kilka osób, więc zastanawiam się, czy CRM ma sens przy tak małym zespole. Czy ktoś miał podobne doświadczenie? Jakie korzyści może przynieść?
Posts: 5

Re: Czy warto wdrożyć CRM w organizacji z małym zespołem?

by sashaaa666pobleck » Sun Jan 19, 2025 11:51 pm

Jak najbardziej! Nawet mały zespół może skorzystać na uporządkowaniu pracy. W artykule Zrozumienie zwinnej analizy biznesowej znajdziesz wskazówki <a href="https://www.advisedskills.com/pl/blog/umiejetnosci-biznesowe/zrozumienie-zwinnej-analizy-biznesowej" target="_blank">zarządzanie zespołami rozproszonymi</a> , jak dobierać narzędzia do swoich potrzeb. CRM pozwala lepiej zarządzać czasem, np. automatyzując raporty i przypomnienia. U nas to naprawdę poprawiło efektywność.

2 posts • Page 1 of 1

Return to General Discussion