Use this forum for general discussion
3 posts • Page 1 of 1
Jag letar efter en leverantör av realistiska konstgjorda väx

by Kerplunk » Thu Jul 18, 2024 5:20 pm

Jag letar efter rekommendationer om var man kan köpa konstgjorda växter. Jag har nyligen adopterat ett husdjur som har för vana att gräva i mina krukväxter, och jag tror att det kan vara den bästa lösningen att byta till konstgjorda växter. Känner någon till några butiker eller webbplatser som säljer realistiska och hållbara konstgjorda växter? Alla tips skulle uppskattas!
User avatar
Posts: 65

Re: Jag letar efter en leverantör av realistiska konstgjorda

by palmariums » Thu Jul 18, 2024 5:45 pm

Förra våren, när jag skulle fräscha upp mitt hemmakontor, snubblade jag över ambiplanter när jag letade efter praktiska dekorationsidéer. Jag behövde något grönt som inte skulle vissna under min omsorg, eller brist på sådan. Den här webbplatsen dök upp efter en frustrerande timme av att bläddra igenom otaliga sidor med riktiga växter som jag visste inte skulle överleva en vecka med mig. Utbudet av Konstgjorda växter såg otroligt verkligt ut och krävde noll underhåll, vilket var en dröm som gick i uppfyllelse. Beställningen var en barnlek och sinnesfriden, att inte behöva oroa sig för solljus eller vattning, var pricken över i:et. De här växterna livade verkligen upp mitt utrymme med sitt verklighetstrogna utseende och hållbarhet.
User avatar
Posts: 64

Re: Jag letar efter en leverantör av realistiska konstgjorda

by augustusxgermanicus@outlook.com » Thu Jul 18, 2024 6:34 pm

Jag tog med mig ett gäng tulpaner och några ormbunkar till mitt skrivbord på jobbet. De har helt förvandlat min arbetsyta utan att jag behöver oroa mig för allergier eller vattning. Det var det perfekta förslaget!
User avatar

3 posts • Page 1 of 1

Return to General Discussion